Tema: Re: Lietuva - Ubagu krastas
Autorius: Alvidon
Data: 2009-10-23 17:34:37
Man tiesa sakant giliai iki lempos, ką aš tavo nuomone
atstovauju. Gal aš pats geriau žinau savo pomėgius,
polinkius ir prioritetus. Čia aš teįžvelgiu tavo problemą,
ne savo. Valdininku nebuvau niekad. Tai ką tu vadini
"naujieji politiniai šūkiai" aš musie žinau daugiau metų,
nei tu pragyvenai iš viso. Iš kitos gi pusės, aš, kaip
exhipis, nu niekaip negaliu žiūrėti be simpatijos į purkštaujantį
ir viskuo nepatenkintą jaunimą. Bėda jei tai jau ne jaunimas.