Tema: Re: Lietuva - Ubagu krastas
Autorius: BishopaZ
Data: 2009-10-23 13:43:58
uzmirshai invalidus, zmones su negalia ar sunkiai sergancius zmones, gal ir
juos narkomanais laikai ?
be to praktishkai visi nashlaiciai tie irgi pagal tave narkomanai ?

be to tos valytojos dirbancios uz pashalpas irgi patenka i skurstanciu
gretas, bet tu sakai jos visos prasigerusios ??? tikrai ?
kaip del maksimos kasininkiu irgi ?

biblioteku darbuotojai, zemiau skurdo ribos nes jie narkashinasi ir daug
geria?

Alvidon - tau laikas gydytis, gal dar pavyktu pasveikti...