Tema: Re: Lietuva - Ubagu krastas
Autorius: Alvidon
Data: 2009-11-05 22:35:11
O čia ką norėjai pasakyt ? Į mano klausimą "ar kalti USA, kad
negriukai badauja" atsakei "kalti, nes vaistus duoda" ? Šiaip yra
tiesos - nebūtų baltosios rasės medicinos Afrikoj - išmirtų daugiau,
badautų gal mažiau.
Apie "imperiją" tai čia gal sau pasilaikyk, rusofile :)
Venesuelos suverenitetas - nu tai ir Š. Korėja taip pat sako,
ir Kastro taip kalbėjo. Gal emigruok pas juos ? Pas savo idėjinius
brolius.