Tema: Re: Cia tikrasis Alvidon Siaubas
Autorius: abc
Data: 2009-11-05 01:45:48
Uz kokybiska vertima reikia moketi, mano laikas ne toks jau ir pigus
Zodis samokslo ir zodis teorija cia visai netinka, vadindami procesus
iskreiptais vardais gauname iskreipta vaizda (kuriuo labai esame
patenkinti - paradoksas)

Veikiau reiktu – ‘valdymo praktika’, cia jokiu samokslu nera. Gamtos desniai
aiskus ir nekinta jau tukstantmecius: arba Tu dulkini, arba Tave isdulkina.

Alvidon, is Taves, kaip fiziko, tikeciaus daugiau kritinio mastymo. Jelcinas
su Hitleriu susijes tiek pat, kiek mano batu raistukai su Tavo minimais
pienininkais.

PS perfrazuojant i jusu zargona: ogo, koks Hitleris galingas buvo, vienas
psichopatas visa Europa isdulkino. Turbut atsitiktinai pas ji visi turtai
suplauke… ai, palaukit. Jis gi seneliu palikima turejo. :)

PPS o jei rimtai, noreciau, kad konkreciai ivardintumei, kas finansavo
grandiozinius Hitlerio darbus.