Tema: Re: Lietuva - Ubagu krastas
Autorius: Makauskas Vidas
Data: 2009-10-26 10:04:10
> Vakaru pasaulis skurdo mazai mate per paskutinius 50 metu. tikrosiose skurdo
> valstybese nusikaltimai butent ir daromi is bado.

Visiskai pritariu, kad "nuskaltimai butent ir daromi is bado". Esu savo laiku gyvenes keptomis bulvemis su aliejumi ir burokais, kad susimoketi uz buta todel aiskiai matau, kad didesne puse Lietuvos gyventoju badmiriauja. Ir neabejoju, kad sis burbulas sprogs. Ir sitai zino valdzia. Musu neigalios valdzios vienas is problemos sprendimu budas yra neseniai priimtas vandens patranku istatymas. Kad zmones badmiriauja yra ne mano problema ir man ju is tiesu negaila. Man baisu del savo seimos. Gyvenimas Lietuvoje labai mazai kuo skiriasi nuo kalejimo aplinkos kai turi pastoviai saugotis nuo nusikalteliu.