Tema: Re: situacija - tevas ir vaikas
Autorius: Gintas
Data: 2011-01-18 10:46:02
Nieko neidealizuoju. Nekalbu ir apie tai, kad atsiradusiam tetusiui reiktu duoti Auksine Vizos kortele. Klausiau , ar turetu jausti sunus dekinguma uz penkerius metus vaikystes ar ne?  TAIP ar NE? Trumpai ir konkreciai prasyciau.
 Kalbu apie principa, o ne apie matavima, ant kiek ten tas tevas saunus ar meilus buvo. Ar, jei buvo meilus tik 6 balai is 10-ies,  lai dabar miega gatveje? Sunui  tai pailset norisi :)