Tema: Re: situacija - tevas ir vaikas
Autorius: Toxis
Data: 2011-01-16 15:12:45
iooooo.. kai morale ir meile tevams pas tamsta gimsta tiesiogiai ish
istatymu ir "skolos jausmo" (chia panashu I morale ish biblijos: ash
nezhudau, nes mane dievulis nubaus, nebutu dievulio - eichiau ir
zhudychiau...) - tada sakychiau, kad vazhiuok I tailanda ir palik teva
likimo valiai, nes savo darbo, tave aukledamas jis tikrai neatliko ir
neprisiteis nieko.. :(