Tema: Re: situacija - tevas ir vaikas
Autorius: Gintas
Data: 2011-01-14 18:11:46
Nemanau, jeigu VST atima is taves pinigu uz suteiktas paslaugas, nukencia nuosavybes nelieciamumas.Tai mainai. Paslaugos i pinigus.  Del masines informacijos-velgi, kas ten supaistys ar nuoga sikna , rodoma per TV , informuoja ka nors? O stai tevyste (motinyste) -visiskai kas kita. DNR meginys i labaratorija ir bac konkretus atsakymas. Be kokiu ten dviprasmybiu. Straipsnis-irgi be jokiu ten dviprasmybiu, tik 10 zodziu.  Tad ko DAR REIKIA? Lingvisto? Aiskinamojo zodyno? Skaitom, taciau prasme kiekvienas vis kitokia iziurim? 10-ies zodziu sakinyje?