Tema: Re: situacija - tevas ir vaikas
Autorius: Gintas
Data: 2011-01-14 20:03:20
1) jeigu vaikas mokosi-dar ir 20m  barzdota vyra turesi islaikyt, bo jis neturi pajamu! Jisai tuo ir teisinasi.
2)  Nusenes tevas irgi-kaip vaikas. Jis nusisneka kartais, nebesusiorentuoja, jis neturi pajamu (del sveikatos, nelaimes ar dar ko),  o gyvent norisi

Jeigu vaikui privalu kelnes pakeisti, kad jisai neissustu, ar ner teisinga, kad privalu teva kazkam islaikyt, kad jisai nesuputu lovoje, kaip atsikelt negali, o slaugei pinigu ner? O jeigu kazkas turi islaikyt, tai kas jei ne vaikai? Jeigu siulot neversti vaikus savo tevais pasirupinti-siulykit alternatyva. Ka siulot daryt su erdveje nesiorentuojancia mociute, kurios pensijos neuztenka validoliui? Dieduku, kuris spokso Dievui i langus ir nesupranta, ko yra klausiamas?