Tema: Re: situacija - tevas ir vaikas
Autorius: Gintas
Data: 2011-01-14 08:28:03
prisiteis, ypac, jeigu vaikai pajegus moket. Valstybe neapsiims islaikyt teva, kuris turi savo, uzdirbancius vaikus. O dabartinis priteistu sumu isieskojimo  mechanizmas zenkliai patobulejo nuo sovietiniu laiku. Anstolis rankas tik trins, ypac jei vaikai uzaugo darbsciais Lietuvos pilieciais, kas labai tiketina, vaikyste nepritekliuose praleidus.