Tema: Re: situacija - tevas ir vaikas
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-01-14 13:20:55
Jo, butent kad cia Lietuva o ne kokia shariatine valstybe ir XXI amzius.

"Gintas"  wrote in message news:igp8tj$h40$1@trimpas.omnitel.net...

Issireiskimas "teismas gali....." teismo visiskai neipareigoja. Sutinki?
"GALI", tai ne "PRIVALO". Teismas neturi  PAREIGOS atleisti vaikus nuo tevu
prieziuros. Tuo tarpu Konstitucijoje kalbama apie vaiku PAREIGA. Ne apie
tai, kad jie ten "gali",  jei tevai geri buvo, o apie  ju pareiga,
nenurodant islygu.  Sutinku-teismas visagalis. Jis gali nuspresti, kad
Konstitucija tai tik graziu deklaraciju rinkinys, kuris jau neatitinka
tikroves. Ir priimti antikonstitucini (nes straipsnis nenumato islygu!)
sprendima. Cia juk Lietuva?