Tema: Re: situacija - tevas ir vaikas
Autorius: Gintas
Data: 2011-01-14 19:31:48
Linai, kada nors prie butelio, gerai? :) As juk nesu tavo priesas?
Siaip-nedora padaryt mane atsakingu ir versti aiskinti visokius nesusipratimus, neaiskumus ir t.t ir panasiai. Pakanka tu problemu, neaiskumu , as juk neneigiu? Kai ka -galeciau pabandyt paaiskinti, daug kas , man neaisku :) Taciau tai NESUDARO preteksto, netgi ten , kur aisku-paversti neaiskumu :) Na, tipo kirsti is peties-jeigu jau neaisku-lai buna visur neaisku. Jeigu jau kazkokio straipsnio laikomes su dalinemis islygomis-davai suabejokim visais.