Tema: Re: situacija - tevas ir vaikas
Autorius: Gintas
Data: 2011-01-15 14:05:09
Davai dada nustatom-kada skaitosi kad pragere tuos vaikus. Jei padejo gerti, kai vaikui 5m? 10m? 15m?  Manimi tevas nebesirupino, kai man buvo 15. Isvaziavau i kito miesto technikuma ir buvau priverstas isgyventi is stipendijos. Ar tai duoda man pagrinda, sakyt kad tevas, man nebe tevas, nes jis nepilnameti paliko be tevisko rupescio (motina jau buvo mirusi)