Tema: Re: situacija - tevas ir vaikas
Autorius: Gintas
Data: 2011-01-15 13:02:25
Prie to, kad jau darosi madinga paaugliu tarpe padarius nusikaltima (ar nusizengima), ne savo kalte izvelgti uz tai ka savo rankomis padare, o kaltinti tevus, kad tie ji netinkamai auklejo. Ir tai nenuostabu. Juk pacios mamos (tevai) -teigia , kad tai jie (tevai)  del visko kalti, netgi tada, kaip ju vaikas savo vaiku jau turi. Apie tai ir tu rasai. Vadinasi..............Hmmmm... Pasirodo,  tai mano tevo kalte, kad as jo neaplankau, nepadedu,  jo pensija atimu?  Kaip isiauklejo vaikysteje, taip ir turi dabar!  As cia prie ko? :))))