Tema: Re: situacija - tevas ir vaikas
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-01-14 17:44:05
Tai palauk, sutinki su visas mano sapaliojimais? Tikrai manai, kad mano
nurodyti straipsniai pastoviai pazeidziami?

"Gintas"  wrote in message news:igpqod$b2k$1@trimpas.omnitel.net...

Nu ir? Remdamiesi tuo, kad kai kuriu straipsniu nepaisoma ar paisoma su
islygomis, nebepaisykim ir likusiuju? Kam mus ta Konstitucija aplamai
reikalinga? Nu, vat kam reikalinga? Jei mes pradedame kurti islygas.
Nustatykim bent taisykles gal, jeigu Konstitucija neberupi? Rupinosi tik iki
10m? Toks ne tevas-juo senatveje neprivalu rupintis! Iki 15? Nebe tevas! O
jei iki 16 ir paskui nebemokejo tu alimentu? Nu, lyg ir tevas gal jau? O jei
20 studentui , atsisake suteikti materialine parama? Tevas ar ne tevas?