Tema: Re: situacija - tevas ir vaikas
Autorius: iNika
Data: 2011-01-14 20:19:14
2011-01-14 20:03, Gintas rašė:
> 1) jeigu vaikas mokosi-dar ir 20m  barzdota vyra turesi islaikyt, bo jis neturi pajamu! Jisai tuo ir teisinasi.
> 2)  Nusenes tevas irgi-kaip vaikas. Jis nusisneka kartais, nebesusiorentuoja, jis neturi pajamu (del sveikatos, nelaimes ar dar ko),  o gyvent norisi

> [...]
jeigu vaikas 20-ties metu dar nesugeba bent jau sau cigaretems, alui,
dzinsams, saslykams ir benzinui uzsidirbt - reiskias as bloga mama, bet
tai manes nebeipareigoja ji islaikyti... man asmeniskai nuo 18-kos metu
tevai pamojavo rankele, neaprupino nei bustu, nei pinigais, nei masina -
dirbau, baigiau vienus mokslus valstybes saskaita, po to toliau dirbau,
mokejau uz kitus mokslus - nesu genijus ir manau, kad tai sugebetu
daryti bet kuris zmogus, kuris yra protiskai igalus ir ne tinginys... ir
joks teismas pasaulyje manes ta daryti (t.y. islaikyti peraugusi
veltedi) neprivers

del antro punkto sutinku, bet velgi pridursiu, kad turetu tas tevas buti
dorai isauklejes savo vaika, kitaip, pats kaltas... (cia tik mano
asmenines morales klausimas aisku)

del paskutinio teiginio - o jeigu tas senas zmogus vaiku neturi - tai
kas jam turi kelnes pakeisti?