Tema: Re: situacija - tevas ir vaikas
Autorius: Gintas
Data: 2011-01-14 11:38:15
Jeigu kas tave nuskriaude-kreipkis i teisma. Turi tokia teise. Kol tu nepilnemetis-tai gali padaryti uz tave tavo globejai. Cia kaip ir aisku? Ir NEGALI sakyti-man tevas pinigu kinui nedave, tai ir as jam dabar neduosiu. Man jis per sikna vaikysteje sudave, uztikes rukanti-tai ir as ji dabar prilupsiu. Esminis dalykas-tevo nepaisymas savo pareigos nesuteikia tau teises nepaisyti savosios! Niekas netrukdo tau teismo prasyt priteisti kompensacijos uz suzalota vaikyste, o tevui kreiptis del sunaus pareigos ji islaikyt senatveje. Tai du nesusije dalykai, todel, kad tesineje praktikoje negalioja: kaip jis man, taip ir as jam!

P.S  Del klausimo. Sunaus meiles tevams, nesirupinusiems savo vaikais, teismas nepriteis, taciau islaikyma-drasiai. Nes valstybe NEUZSIKARS tevu prieziuros, esant ju pasiturintiems vaikams! Ir motyvas tam-Konstitucija, pagrindinis LR istatymas. Jei nori tevus utilizuoti-teks keisti Konstitucija.