Tema: Re: situacija - tevas ir vaikas
Autorius: Gintas
Data: 2011-01-14 18:19:39
Viskas labai paprasta. TIk nereik is kito galo pradet. Pirma seka prievartavimas, paskui vaiko auginimas priverciant prievartautoja nesti atsakomybe , tame tarpe ir moterialine augant vaikui. Na, o paskui, skolos grazinimas: uzauges vaikas grazina dali tu ismoku, prievartautojui pervesdamas imokas atgal. Jeigu kazkiek gavo-gal kazkiek reiktu ir atiduoti? Juk visada pirmiau seka vaiko galimybe uzaugti , pasiremiant abieju tevu lesomis. Kuom neteisinga paskui kazkiek atiduot?