Tema: Re: situacija - tevas ir vaikas
Autorius: Gintas
Data: 2011-01-17 11:26:33
Logika tokia: jeigu tu nerandi laiko aplankyti savo nusenusi teva, tai tame kaltas tiktai tevas. Zodziu, negrauzk saves, eilini syki pamirses tevui paskambinti. Tavo kaltes tame ner (tokia logika jus cia destot)  Tuo tarpu as manau, kad tevas (mama) galejo padaryt klaidu, galejo jam netgi  stogas nuvaziuot, man dar bunant nepilnameciu, taciau as suvokiu, kad tai jam, as esu skolingas (skola nebutinai litais vertinama juk?)  uz galimybe gyvent, net tai jis su motina buvo visu pradziu pradzia (tiksliau grandines pradzia: tevas, paskui tik motina, globejai ar pasalpu davejai). Stai mes tuo ir skiriames.