Tema: Re: situacija - tevas ir vaikas
Autorius: Gintas
Data: 2011-01-14 17:39:57
Nu ir? Remdamiesi tuo, kad kai kuriu straipsniu nepaisoma ar paisoma su islygomis, nebepaisykim ir likusiuju? Kam mus ta Konstitucija aplamai reikalinga? Nu, vat kam reikalinga? Jei mes pradedame kurti islygas. Nustatykim bent taisykles gal, jeigu Konstitucija neberupi? Rupinosi tik iki 10m? Toks ne tevas-juo senatveje neprivalu rupintis! Iki 15? Nebe tevas! O jei iki 16 ir paskui nebemokejo tu alimentu? Nu, lyg ir tevas gal jau? O jei 20 studentui , atsisake suteikti materialine parama? Tevas ar ne tevas?