Tema: Re: situacija - tevas ir vaikas
Autorius: Gintas
Data: 2011-01-16 20:40:16
 neskolinga, tai neskolinga. Ar esi tai garsiai ir nedviprasmiskai pasakiusi savo tevams? Ar jie tai zino? Nes konfuzas gautusi, jeigu jie mano, kad tu jiems skolinga uz spalvota vaikyste, rupesti, skanesni duonos kasni, paguoda skaudant danciui, nubraukta asara, o tu manai, kad uz nieka tu tiems tevams neskolinga. Nuosirdziai sakau, smalsu, zino tai tevai ar ne? Parasyk cia, prasau, ar esi  tevams sakiusi, kad jautiesi uz nieka neskolinga jiems?

 Kaip ten lietuviai sako? Skola ne rona, jinai neuzgyja :)  O stai del amzinos meiles-labai abejociau. Issiskyrusios seimos-vienas tam pavyzdziu