Tema: Re: sunu psichikos ypatumai
Autorius: Rimve
Data: 2010-08-20 22:42:17
Patikslinsiu. Taksas ėdė ant kelio šūdą, važiuojat pro šalį, pasikėsino
įkast man į koją (važiavau pirmas, vaikas paskui), tas taksas matyt pamastė
kad atimsiu jo šūdą ir puolė mane, tada aš su DVIRAČIU (patikslinu, kad
neesu taksažudys) užvijau ir su priekiniu ratu stumtelėjau/spustelėjau jį,
nesužalojau. Nesibaiminkit, nežudysiu šuniukų šudaėdžių. Nusipirkau
ultragarsine baidykle, žiurėsim kaip veiks.