Tema: Re: Kitas klausimas. Irgi apie sunis
Autorius: Faktas
Data: 2010-08-19 08:53:04
nieko nepasakysi.
aš iškviečiau policiją, kai girta bomžinė asaba (bet namus turinti),
vaikščiojo su rotveileriu be pavadžio ir tas atbėgo prie manęs (asaba rėkė - eik iš čia, pasisimk šunį) ir susipjovė su mano šuniu (kuris buvo su pavadžiu ir antsnukiu).
policija atvažiavo po valandos, pasakė, kad nu nieko nėra, išvažiuojam, jei kažkas nepatiko eik rytoj į komisariatą rašyti pareiškimą (nors nurodžiau į kurią laiptinę jis nuėjo, paklausiau praeinančios moteriškės kuriame bute laiko rotveilerį, mentam į tai dzyn). taigi nieko nepasakysi.