Tema: Re: Kitas klausimas. Irgi apie sunis
Autorius: Silvano
Data: 2010-08-18 09:56:49
matau diskusija peraugo i sunu myletoju ir nelabai myletoju kova :)))
jeigu tikrai reikes, tai ir nusauk...pas mano teva i sklypa prie namu buvo
pradeje slankioti visokie brisiai, tai buvo perspeti visu brisiu savininkai,
kad sitame sklype ant zolytes zaidzia du mazi anukai ir jei dar brisius be
antsnukio palaidas izengs i teritorija bus nupistas nuo vaizdo...beveik visi
susiprato, kazkas nesusiprato, tai susirinko brisius nusautus (vaiku net
nebuvo tuo metu)...geriausia yra prevencija :)