Tema: Re: sunu psichikos ypatumai
Autorius: CodeC
Data: 2010-08-18 16:59:05
On 08/18/2010 04:51 PM, Faktas wrote:
> nu čia nesurištas klausimas.
> ar laukti ir nelaukti abiem atvejais blogai, kai šuniui tik pribėgus pauostinėti vaikas jau paklaikusiom akim saukia.

kodel ne? kuom tas shuo toks ypatingas ir isskirtinis is kitu zveriu?
todel kad daug pasaku apie juos ir daug ju myletoju aplink?
vilkui link taves ar tavo vaiko begant/einant irgi ramiausiai sau
rukytum atsistojes, nes jis gi 'tikriausiai siaip pauostinet cia ateina'?
man pvz bet koks artejantis zveris yra pavojus. ir tikrai nesiruosiu
laukti ir aiskintis ar jis taikiai ar ne taikiai nusiteikes. zverim
vieta miske/narve. tegu dziaugiasi visi shunistai kad apskritai
leidziama situos padarus tarp zmoniu mieste vedzioti. o jei jau nesugeba
antsnukio uzdeti, tai tegu kaltina save. naturali gamtos atranka, jei
jau taip :)