Tema: Re: sunu psichikos ypatumai
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2010-08-18 18:49:45
Faktai, aš suprantu, kad idealiame pasaulyje visi šunys būtų stabilūs, šeimininkai griežtai išdresuoti, ir tada, tarkim per kokius 5-7 metus, šunofobikai nustotų jų bijotis, ir nekiltų klausimų "ar iškart nušauti, ar leisti būti apuostytam".

Kol Lietuvoje ganysis nors vienas nestabilus šuo, tol ta fobija niekur neišnyks.

O jei atvirai, mano šunofobija pastaraisiais metais stipriai mažėja. Nes šunininkai ėmė daugmaž tvarkingai tuos sabakus laikyti/vedžioti, ir kai guli pliaže už 5 metrų koks meitėlis su antsnukiu ir romiai alsuoja, tai man į jį visiškai nusispjauti. O jei artės link manęs ir mano vaikų - irgi būsiu pakankamai ramus (nors tu ir bandai įrodinėti, kad nestabilus šuo su antsnukiu gali irgi stipriai sužeisti).
Bet tas stabilus/nestabilus man nekelia daugiau jokių klausimų, kai šuo su antsnukiu. Jei jis priplaukęs, lai puola su tuo antsnukiu - atsispardysim. O ir jis pats supras, kad įkasti negali - ir nepuls taip, kaip pultų, jei būtų be antsnukio. Sutinki?

Ir šuns kakalus ima vis daugiau žmonių rankioti paskui savo numylėtus pupulius. Aš tai savo katei perku žvyriuką, valau dėžutę, ir nieko, nenumiriau dar. Kiekvienas hobis reikalauja išlaidų/aukų.

Taigi, lai pavedžioja visus šunis su antsnukiais dar 10 metelių, ir (jei duos Die ir negrįš emigravę dalbajobai*) paskui bus galima ir atsisakyti net antsnukių.

* - turiu omeny, dalbajobai ne tie, kurie emigravę, o dalbajobai, kurie neatsakingai laikydavo savo šunpalaikius, bet dėl mafijinių struktūrų ardymo nustojo gauti pajamų, ir vedlug to emigravo su savo sabakom von iš šalies.