Tema: Re: Kitas klausimas. Irgi apie sunis
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2010-08-17 16:02:00
Linai, jei gerai pamenu, tai Gedo prospekte nei šachmatais, nei slėpynių žaisti negalima. Berods valdžia jūsų uždraudė:)
Arba eini su draugu, pyst - jam mįslę užduodi, ir pyst - skustas praeivis tave nušauna, kaip darantį administracinį teisės pažeidimą, o tai faktiškai pakankamai grėsminga kitų atžvilgiu...