Tema: Re: Kitas klausimas. Irgi apie sunis
Autorius: Marcius
Data: 2010-08-18 21:26:55
Čia tik keletas šaulių-ekspertų;) vienas jau parašė, kad nėra šaudęs;)

Kiek pamenu mane ne kartą potencialiai galėjo sužalot piktybiškai nusiteikę
asmenys. Šunys yra tik loję. Sekant nekurių logika, būtų normalu nušaut
įtartinai atrodančius vyrus, dėl visa ko. Dar iššaudykit tuos, kur "čiuju
pederastas" - nebus "blogo" pavyzdžio vaikams:)

Būtų tikrai smagu pamatyti statistiką - kiek ir kaip žmonių nukentėjo nuo
šunų, gal turit minčių kaip teisingai užklaust gūglo?