Tema: Re: Kitas klausimas. Irgi apie sunis
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-08-17 10:58:10
Protingumo kriterijai ir argumentai, kuriuos tu galesi patiekti teisme. Jei
irodysi, kad elgiantis protingai buvo pakankamas pagrindas manyti, kad tau,
kitiems asmenims ar ju turtui gresia pavojus - problemu neturesi. Taciau
nushaut uz 20 metru ramiai besigananti pinceri, kai shovimo kryptimi dar
buvo ir kitu asmenu - jau butu sudetinga situacija.

Tavo klausimas labai jau teorinis. Tas pats, kas klaustum ar gali nushaut i
tavo namus besibraunati plesika ir gaves teigiama atsakyma ramia dushia
nupiltum pashtininka, nes atejes svetimas ir nekviestas zmogus su didele
tashe tau pasirode itartinas.