Tema: Re: sunu psichikos ypatumai
Autorius: Faktas
Data: 2010-08-18 12:18:10
ką tu či akaip žydas klausimu į klausimą?
atsakyk pirmą, o ne tolyn fleimą didink.
šunys tai ateiviai kokie nors ar kaip? ant tiek reti jie žmonių aplinkoj, kad tik išvydus jau galima šaudyt?
žmonių psichologu privalo būt, nepasakysi niekam, kad nušoviau nes bėgo artyn, o aš ne psichologas, kad suprasti ko bėga,
visokių mašinų ir mechanizmų psichologais privalo būt, nes nepasakysi, kad susprogdinai nes nesiruošiu aiškintis ko ten artyn važiavo,
o va jau šunį tai iš principo jis psichologu nebus ir todėl turi teisę šaudyt?