Tema: Re: Kitas klausimas. Irgi apie sunis
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2010-08-18 11:41:06
Tam, kam ir ginklui reikalingas saugiklis - kad netyčia neiššautų, jei staiga iš kišenės iškristų.
Prie tavo išvedžiojimų prisikabinau, nes jie šiek tiek prasilenkia su normalia logika.

Yra šunys, kurie neužpuls žmogaus;
Yra šunys, kurie gali užpulti žmogų.

Ramybės dėlei, kad tokie (kaip aš) nebijotų šunų, yra įvesta tvarka VISUS šunis vedžioti su antsnukiais ir su pavadėliais. Todėl net ir tie šunys, kurie linkę pulti žmones, atrodys mažiau pavojingi, ir manomai padarys žymiai mažiau žalos su antsnukiu, nei be jo.

Bet vien faktas, kad šuo eina be antsnukio - NEDARO to šuns absoliučia grėsme žmonijai. Nes tai gali būti tas šuo, kuris niekada nepuola.
Taigi, priešingai, nei tu išmąstei - valstybė negali nustatyti, kad visi Lietuvos šunys be antsnukių automatiškai kelia grėsmę žmogui. Totali nesąmonė.
Valstybė tik išmąstė, kad bet kuris Lietuvoje gyvenantis ir viešoje vietoje bėgiojantis su antsnukiu šuo ATRODYS beveik negrėsmingas, ir visų tokių fobikų kaip aš ramybės dėlei įvedė tą reikalavimą.

Dėl to ir kabinėjuosi. Jei lapė yra žinduolis, tai dar nereiškia, kad jei žinduolis - tai būtinai LAPĖ. :)