Tema: Re: sunu psichikos ypatumai [i sona apie gresne ateiti]
Autorius: CodeC
Data: 2010-08-18 17:21:02
On 08/18/2010 05:15 PM, Faktas wrote:

> kurioj vietos as taip verciu?

nu tu siulai juos skirtyti, i pavojingus ir ne, i agresyvius ir ne, i
dar neiasku kiek kategoriju. vieniems leisti begiot kitiems ne.
reik suprast, kad as turiu atskirti i mane beganti gauru kamuoli, ir
ivertinti kuriai cia dabar kategorijai jisai priklauso ir ar jau traukt
pystika ar svilptelet jam draugiskai. as nieko pries, kad butu uzdrausta
laikyt tikrai ekspertu koviniais ir agresyviais/nestabiliais pripazintus
shunis. taciau as to daryt (ivertinti) nei sugebu nei turiu noro ta
daryt (mokytis). todel kai gatvej sutiksiu bet kuri is ju be prieziuros,
tai pirma bandysiu jo isvengti, o jei nepavyks ir jis vistiek prie manes
artinsis tada ji nukenksminti. ir tikrai tuo momentu nepulsiu studijuot
ar jis dvarniaska ar pitbulis.