Tema: Re: sunu psichikos ypatumai
Autorius: Rimve
Data: 2010-08-19 21:55:41
Blet sunu myletojau,
as vazinedamas su vaiku po rajona dviraciais tikriausiai neturiu daugiau ka
veikti, kaip tik ginti vaika ir save nuo palaidu dveselienu, besitaikanciu
ikasti man arba vaikui i koja? O seimininkai sedi prie stalo ir aluti
gurksnoja?
Nori laikyt palaida suni - uzsitverk tvora ir tusinkis. Suo be pavadzio -
nesvarbu didelis, mazas - lodamas priarteja prie manes per metra - spiriu
nx, kiek eina, px.
Jei tas padla ikas (nesvarbu, stipriai ar ne), turesiu su suzalotu vaiku
vazuoti i ligonine, skiepytis, gydytis, vaikui psihologine trauma, sugaistas
laikas, pinigai. Ar to as turiu tiketis, kazko bijoti ir saugotis
vazinedamasis po viesa vieta?
Be pavadzio suo, loja, bega i mane ar pan. - naudosiu savigynos priemones.
Man net ir mazas grybstelejimas mano vaikui butu per didele kaina nei nudeto
nepriziureto, be pavadelio, be antsnukio lakstancio sunpalaikio.
Todel savo rajone, drastiskai kelis kart vos nenuspyrus pamisusio pudelio ir
vos nesuvazinejus shudus nuo kelio edanchio takso, dabar visi shunininkai
savo padlas susirenka vos mane pamate. Px ka jie galvoja, nes ir as jiems
px, jei tik toks poziuris.
Pries sunis tikrai neturiu nieko pries, pats turejau du, bet suo turi buti
priziurimas.