Tema: Re: Kitas klausimas. Irgi apie sunis
Autorius: Trolis
Data: 2010-08-18 11:29:28
"Silvano" <ateikpas@mane.lt> wrote in message
news:i4g07h$k4q$1@trimpas.omnitel.net...
> matau diskusija peraugo i sunu myletoju ir nelabai myletoju kova :)))
> jeigu tikrai reikes, tai ir nusauk...pas mano teva i sklypa prie namu buvo
> pradeje slankioti visokie brisiai, tai buvo perspeti visu brisiu
> savininkai, kad sitame sklype ant zolytes zaidzia du mazi anukai ir jei
> dar brisius be antsnukio palaidas izengs i teritorija bus nupistas nuo
> vaizdo...beveik visi susiprato, kazkas nesusiprato, tai susirinko brisius
> nusautus (vaiku net nebuvo tuo metu)...geriausia yra prevencija :)

Bet pagal tai ka rase Linas, tai kaip ir sioje vietoje galima buvo gerai
nusvilti, kadangi nuisautio suni nebuvo butino reikalingumo, o cia tik ego
reikalas labiau buvo.

Cia kaip tik kazkada rase delfi ap[ie tai, kad uzklydo suo i ju kiema, puole
seimininko suni ir suzeide ji. Tada seimininkas nusove uzpuolika ir berods
turejo problemu su teisesauga.