Tema: Re: sunu psichikos ypatumai
Autorius: netas
Data: 2010-08-18 18:05:56
Iš principo, aišku gaila šuns, nes jis nekaltas. Jam tik nenuskilo gyvenime,
nes turi vėplą šeimininką kuris neužrišo pavadėlio. Nesakau kad pyškinti
visus šunis aplinkui yra gėris, bet čia atvejis kai reikia rinktis mažesnę
blogybę  iš dviejų. Vaikas ar šuo... negi taip sudėtinga susiorientuoti

Beje, žinau sunkesnių uždavinių. Pvz, kai miršta 2 žmonės, o yra galimybė,
priemonės išgelbėt tik vieną. Ir dažnai dar minimalus laikas sprendimui
priimti...