Tema: Re: sunu psichikos ypatumai
Autorius: Faktas
Data: 2010-08-18 17:02:25
"netas" <a@aa.aa> wrote in message news:i4gnuc$nf7$1@trimpas.omnitel.net...
> Netapatinkit šuns su žmogum. Šuo yra gyvūnas. T.y. žvėris,  jis gyvena
> instinktais

puiku, netapatink su žmonėm.
retas gyvunas kaip žmogus žudo ar žaloja dėl malonumo.
gyvūnai tai daro dėl maisto.
o kadangi žmonių nevalgo, tai ir kąsti nereikia.
kas kita žmogus - sumuš nes pagalvos, kad gali litą rasti kišenėj.

> ir nesuvokia jokių moralinių kategorijų, tame tarpe
> "draugiškas". Tai ką jūs prisižiūrėjęs multikų vaikams, vadinat draugišku
> pribėgimu, šuniui yra geriausiu atveju smalsumas, aplinkos tyrinėjimas,
> uostymas, dėl instinkto ieškot maisto, priešų ir pan; bėgančio vijimasis ar
> atnešimas numesto daiko (dėl instinkto vytis grobį, maistą, o ne todėl kad
> nešiot numestą pagalį baisiai intelektualu ir sportiška) ir  pan. Yra dar
> pora kitų instinktų, ir viskas. Jokios romantikos :)
>
> Trumpai, gynyba yra pateisinama. Palaidas šuo visada potencialiai
> pavojingas,

nepalaidas irgi (nors pagalvojus - nepalaidas pavojingesnis. kuris puls dviratį vytis, ar link bėgančio mažo vaiko -
tas kuris visada palaidas vaikšto su šeimininku, ar tas kuris visada už tvoros arba už pavadžio?)
su antsnukiu irgi. žmogus irgi. "aš ką turiu būti psichologas?" "ant snukio neparašyta ar šitas žmogėnas suvokia moralines kategorijas ar ne".