Tema: Re: Kitas klausimas. Irgi apie sunis
Autorius: Faktas
Data: 2010-08-17 11:47:26
"Trolis" <Trolis@misk.as> wrote in message news:i4dh4t$hc6$1@trimpas.omnitel.net...

> "Faktas" <Faktas_istrinti_@delfi.lt> wrote in message
>
> Ne dėl aistors šunis žudyt aš ten šunis noriu šaudyt kaip tu čia išvertei.
>
> Istorija kilo, nes iškilo toks klausimas, kuris bus galbūt niekad nebus
> neaktualus, bet aš toks žmogus, kad stengiuosi savo klausimas surast
> atsakymus. Net ir hipotetinius.

jei tu nušausi bėgantį link tavęs ar vaiko šunį, nieko tau nebus.
jau buvo tokių atvejų, ir niekam ten nerūpėjo, kad šuo visiškai draugiškas ir nebėgo,
o tik risnojo link vaiko, nes buvo įpratęs su vaikais žaisti. todėl dėl šito gali būti ramus.

bet ar nušausi, ar bent spėsi išsitraukti ginklą, nusitaikyt, čia jau kitas klausimas.
todėl ir realu nušautį tik tą, kuris ramiai prieina ir dar žiūri, o ne bėga greit ir puola.