Tema: Re: Kitas klausimas. Irgi apie sunis
Autorius: CodeC
Data: 2010-08-17 11:50:37
On 08/17/2010 10:39 AM, Trolis wrote:
> Sveiki,
> nenoriu kurti naujo threado, tad rasau tiesiai i sita:
>
> Mano mazoji brangenybe greitai prades begioti, tad kai kurie dalykai mane
> neramina jau dabar :)
>
> Jeigu tokia situacija - mes parke ir as esu per 10m nuo jos ir matau, kad
> atbega link jos suo be antstnukio. Kas man gresia jeigu as nelaukdamas ar
> jis uostys, ar puls zudyt mano vaika, imsiu ir ji nusausiu?

imo, tokioj situacijoj daug efektyvesnis butu elektroshokas, ar siaip
koks saltas ginklas, nes pistoleto shuviu tai nebent netycia KURNORS
pataikysi, na geriausiu atveju tai isgasdinsi ta shuneka, savo vaika ir
visus aplinkui. nzn kiek efektyvus yra pipiriniai ir kt. balioneliai
pries shunis, bet itariu irgi geresnis variantas nei saudyti.
o siaip tai geriausia biski shunis pazhinti. tai netgi jei puola, zinosi
ka daryt.