Tema: Re: Kitas klausimas. Irgi apie sunis
Autorius: Trolis
Data: 2010-08-17 11:27:09
"Faktas" <Faktas_istrinti_@delfi.lt> wrote in message
news:i4dgrh$gtg$1@trimpas.omnitel.net...
>o ką, debiliškai nuskambėjo tavo istorija, kad iškart prasivardžiuot
>pradėjai, nors nieko įžeidžiančio neparašiau?

Ne dėl aistors šunis žudyt aš ten šunis noriu šaudyt kaip tu čia išvertei.
Kartą, naktį, vaikas sugebėjo iškrist iš lovelės, kur atrodė neįmanoma.
Pasisekė ir iškrito ne ant grindų, o į mūsų lovą. Bet nors tai buvo prieš du
mėn, bet vistiek naktimis dar kartais okinėju ir per miegus vaiką gaudau,
nors jam nieko ir nenutiko.

Istorija kilo, nes iškilo toks klausimas, kuris bus galbūt niekad nebus
neaktualus, bet aš toks žmogus, kad stengiuosi savo klausimas surast
atsakymus. Net ir hipotetinius.