Tema: Re: Kitas klausimas. Irgi apie sunis
Autorius: Trolis
Data: 2010-08-18 11:40:06
"Chuckas" <nomail@mail.com> wrote in message
news:i4foni$9m3$1@trimpas.omnitel.net...
> Man tai idomu is kur vis pastoviai atsiranda tokiu zmoniu kaip Trolis su
> nepamatuotom gyvunu fobijom?  Tave gal ziurkenas vaikystej isgasdino? Tu
> gyvenime suni esi turejes? Zinok, nera jie totalus vaiku zudikai, greiciau
> atvirksciai.

Tris katinus auginau.

O šunų visą gyvenimą nemėgau. O kaip galima mėgti, kai eini sau ramiai ir
pist atėga arklio dydžio šuo ir urzgia, lenda, griaut bando. Tu tik
galvoji - sveikas liksiu ar visgi tuoj jis visgi pratrūks savo
instinktais... Jausmas šūdinas. Tikrai tuo momentu jauties labai blogai. Ar
noriu, kad vaikui reiktų taip bijot? Ne! O kaip gerųjų šunų šeimininkai?
Buvo man, kad vienas krimstelėjo man į koją (perkando drabužius, įdrėskė
odą), o šeimininkė buvo už metro ir sako - nebijok, jis nesikandžioja. Nu
nx - nors į snukį trenk! Ir tokių ar kitokių incidentų su šunimis, kai
tiesiog eini pasivaikščiot, eini iš mokyklos, sutinki kaimynus laiptinėje su
šunimis, "ginančiais jų šeimininkus", buvę ne vienas.

Nu taip, pripažįstu, yra kažkokia fobija šuninms, kurie šiepia į tave
dantis, urzgia ir žinai, kad jie tau, o dar blogiau - tavo vaikui, gali
padaryt žalą. Ir ką siūlai daryt? Eit į šunų mylėtojų klubą? Lankytis pas
psichologą ir verkti?