Tema: Re: sunu psichikos ypatumai
Autorius: Giedriusf
Data: 2010-08-18 15:26:40
On Wed, 18 Aug 2010 12:28:52 +0300, "Faktas"
<Faktas_istrinti_@delfi.lt> wrote:

....tu gal filmu pazek...apie dziki ciana.....

BBD as ant suns be anstsnukio ir pavadelio, kursi gali kelti man ar
mano artimiesiems gresme.

mano vaikas neturi dar 3 metu, ir kai parke koks sunpalaikis be jokiu
anstsnukiu pribega ji pauostinet, o vaikas paklaikusiom akim saukia -
bijau, tai sunpalaikis gauna is sunkios kojos per sonkaulius. ir px
man kad jis "geras ir turbut neikas". vedi suni - uzdedi antsnuki ir
pavadeli.