Tema: Re: KB!!!! Re: Rekvizitai zvejybos leidimo isigijimui KB!!!!
Autorius: Pi.
Data: 2011-04-11 11:11:21
neabejoju, kad nepatikima.. tik vmi gali suabejoti.. todel noretusi tureti
daugiau duomenu apie pirkima.. kontroliniam uzpirkimui atlikti kiek per
didelis atstumas.. uz 2 savaiciu busiu LT.. jei kaunas bus pakeliui tikrai
pabandysiu.. ir pasiteirausiu ar vmi gavo imoka uz mano leidima..
o jei galetum duot tu to orderiuko duomenis.. tai ir dabar parasyciau
uzklausima..