Tema: Re: KB!!!! Re: Rekvizitai zvejybos leidimo isigijimui KB!!!!
Autorius: Pi.
Data: 2011-03-23 16:52:29
> Pi., del taves tai as nieko neturiu ir neprivalau tureti :)
nu ta ir sakiau:))

> siaip tai tikrai be piktumu vyrai... visus blia siuntineja pirmyn atgal ir
> kaip oziai isikibe i savo. parduotuves verciasi per galva, kad tulam
> pilieciui patogiau butu, o jums blogai :) uzleksiu ant dienu i kelias
> parduotuves, pasiaiskinsiu "niuansus".

zinai kas uzpisa.. kad draugeliams parduoda..  paprastiems mirtingiesems
ne.., jei butu visiems vienodai, tai tikrai nerasineciau cia piktai:)) nors
man nesudaro problemu is anksto padaryt pavedima ir atsispausdint..

> p.s. manau RAAD'uose ta problema puikiai zinoma, tik anie nenori gauti
> prievoles patys surinkineti ta rinkliava. O turetu :)

nafik jiems ta prievole.. lai padaro tvarka, kad galetu platint visi.. tik
su griezta atskaitomybe.. blankai numeruoti ir grieztai kontroliuojami.. pvz
ka savaite turi suplaukt duomenys, pinigai.. dabar panasu, kad niekam
neidomus tie laidimai ir niekas neseka tu blanku registraciju ir pan..
dar variantas online sistema.. retoj pardej nera kompa ir ineto..  butu
visiems aisku.. butu kontrole ir paslauga arti zmogaus..