Tema: Re: KB!!!! Re: Rekvizitai zvejybos leidimo isigijimui KB!!!!
Autorius: Pi.
Data: 2011-03-25 10:26:01
> eik i parduotuve, pirk kur zinai su antkainiu. Info mesk tiesiai Pi. .
> jis turi veiksmu plana.
>
> blia, blia...

tikrai parasysius rasteli su klausimu ar taip galejo buti.. ir prasymu
patikrinti.. tik pasakykit kur perkat... nes as nezinau kur parduoda..  nei
bige, nei laikas zvejoti, nei prie hansa plyteliu pardes, nei zukausko
gatvej.. ai dar kazkada siauliuose akropoly.. visur paprase susimoketi per
banka..
verslininkas nusikalsta ne del to, kad nepaima papildomo platinimo ar
pavedimo mokescio.. jis NEGALI israsyneti be bako pavedimo sakneles..  vien
jau tai jis pazeidzia platinimo taisykles.. o toliau lai pasiaiskina ar
registruoja teisingai.. ar sumoka i vmi.. ar teisetai renka asmens
duomenis..
nebutu bent cia tokiu, kurie teigia, jog cia viskas normalu ir parduotuves
daro taip kaip geriau.. nors ir ne pagal taisykles.. nereaguociau taip
astriai..  tegul buna aisku.. gal isties cia nieko blogo.. ir tada visiems,
ir visose pardese laisvai pardavines.. o dabar tau parduoda, man ne.. man
priima atspausdinta ant lapo.. kitam be banko antspaudo nepriima.. ir
iedamas nezinai ko dar paprasys..