Tema: Re: KB!!!! Re: Rekvizitai zvejybos leidimo isigijimui KB!!!!
Autorius: priest
Data: 2011-03-24 11:32:25
Nors kolega Struktur teisingai patarė iš naujo nebesivelt į šią diskusiją,
ber pabandysiu dar kartą paaiškint situaciją iš savo varpinės.

Mes šioje diskusijoje nekalbame apie AKiVAIZDŽIAI ir ŽINOMAI vykdomas
nelegalias ( t.y. nusikalstamas) veikas, pvz. "vairuotojo pažymėjimo
pirkimas", magnetolos su nukirptais laidais iš taksisto pirkimas ir t.t. ir
pan. Kalba eina apie legaliai veikiančias, oficialiai registruotas žvejybos
prekių parduotuves, kurios platina oficialius, legalius žvejybos leidimus.
Leidimų išdavimo tvarka aiški: arba aš einu į banką, ten susimoku VMI ir su
kvitu einu į parduotuvę, kur man išrašo leidimą. Kitas variantas: aš einu į
parduotuvę, moku pinigus ir parduotuvė išrašo man leidimą. Kaip suprantu su
pirmu variantu viskas aišku ir klausimų nekyla. Dėl antro varianto:
pavyzdžiui aš šiemet nuvažiavau į banką ir padariau iš savo sąskaitos 4
pavedimus VMI žvejybos leidimui įsigyti ( sau ir 3 bendradarbiams). Man
bankas davė 4 kvitus, su jais parduotuvėje išrašė 4 leidimus žvejybai. Jeigu
aš būčiau nuvažiavęs tiesiai į parduotuvę ir sumokėjęs jai visą sumą, o
parduotuvė būtų iš savo sąskaitos padariusi tuos 4 pavedimus 4-iems
leidimams, viskas būtų buvę taip pat, tik man nebūtų reikėję važiuot į
banką. Tai kur čia kriminalas?

priest