Tema: Re: KB!!!! Re: Rekvizitai zvejybos leidimo isigijimui KB!!!!
Autorius: Pi.
Data: 2011-03-24 15:20:54
apsimeti? tai mes nesigincijam, kad tvarka hujova.. tai keisk ja.. arba
neburnok del astuom centu uz pavedima..
sakau, tau parduoda-pirk... o as nematau problemos pasidaryt viena pavedima
per metus..
o kad tvarka galetu but geresne sutinku ir niekur nepriestaravau..
o taisykles kaip isduodami vienokie ar kitokie leidimai (jei tau ju
reikia).. reikia zinot..  ir kaip kazkas sake, nepirkt vairuotojo teisiu
maximoj..(naujose piniginese buna ideti, tokie panasus..)