Tema: Re: KB!!!! Re: Rekvizitai zvejybos leidimo isigijimui KB!!!!
Autorius: priest
Data: 2011-03-24 08:24:24
Na jūs čia, kolega, labai jau grubiai palyginot su vogto daikto pirkimu. Aš
pritariu nuomonei, kad jeigu perku oficialioj parduotuvėj oficialų leidimą
žvejot, tai man visai neturi rūpėt kur ir kaip nukeliauja tie mano sumokėti
pinigai. Perku leidimą ne turguje, ne iš taksisto ir ne "taške" iš bobutės,
o oficialioj, legaliai veikiančioj parduotuvėje. Juk nuėjęs į parduotuvę ir
pirkdamas batus, neprašai pardavėjo įrodyti, kad batai ne vogti, atvežti ne
kontrabandos keliu ir kad tavo pinigai tikrai pasieks vargšą Dzen Liu Pingą,
kuris pasiuvo tuos batus.

priest