Tema: Re: KB!!!! Re: Rekvizitai zvejybos leidimo isigijimui KB!!!!
Autorius: Pi.
Data: 2011-03-25 13:16:37
bet pripazink, kad pats supranti reikalo esme.. tik kazkodel
uzsispyres:)))))
aprasytas modelis geras.. tik dabar taip negali veikt.. nes i vmi turi
patekti mokestis uz konkretu zmogu.. o kol kas.. bijau, kad ne tik pinigu
neapskauto.. bet dar ir su blankais jauciu betvarkius... nezinau-neteigiu..
tik garsiai svarstau..
siaip tai logiska.. pasiima, tiksliau nusiperka, is raad tusciu blanku.. ir
pardavineja.. nematau nieko blogo.. tik deja ne pagal dabartine galiojancia
tvarka... galioja kitokia tvarka..