Tema: Re: KB!!!! Re: Rekvizitai zvejybos leidimo isigijimui KB!!!!
Autorius: Struktur
Data: 2011-03-25 14:36:21
As NEuzsispyres. As ziauriai nelinkes bastytis po RAAD'us + bankus ar
pasto skyrius. :)

p.s. beje, nerandu niekur reikavimo, kad apkokejimo kvite turi but
nurodyti vardas varde. jeigu atmintis nepaveda, tai kai mokejau paste uz
ziobriu licenzija gavau tik kasos aparato kvita ir tikrai nepamenu, kad
jame butu mano vardas/pavarde/ak :) !!!! tai kokia problema siuo atveju
naudotis anksciau aprasyta schema? apmokejimai padaryti uz kiekviana
blanka (ten jiems apskaitai ar kam to reikia, ju reikalai). nu o toliau
shopelis tuos leidimus platindamas arba susirenka pinigus atgal, ar
"naujai iskeptam" zvejui duoda kaip prezenta savo saskaita :)