Tema: Re: KB!!!! Re: Rekvizitai zvejybos leidimo isigijimui KB!!!!
Autorius: Ignas
Data: 2011-03-25 10:04:02
nepaeme platinimo mokescio ir mokescio uz pavedima ir zinant bespredelus pas
mus biurokratijoj, kai ja nesunkiai galima api..st - man tai mazu maziausiai
itartina... aisku lygiai ta pati gali daryt ir paimdamas papildomai... sunku
cia ka kaltint, bet kaip Pi sake, esant galimybei butu galima patikrint...
va dabar ir as neapsisprendziu: eit ir iskart pirkt parduotuvej (zinau kur
su antkainiu iskart israso), moket internetu (ir rizikuot kad praspirs) ar
krustis ir lakstyt per bankus...